onsdag 4 november 2009

Nygammalt jobb

Har börjat på mitt "nya" jobb nu.
Jag gör ju samma sak som innan men är just nu frilans till ett litet privat bolag med 7 helt fantastiska tjejer från mitt gamla jobb.
Är så skönt att veta att det är roligt att jobba ihop med samtliga och att vi har samma inställning till vårt yrke.
Vi har inte fått in överdrivet många uppdrag än men jag är övertygad om att det kommer bli bra på lång sikt!
Jag orkar inte hålla på och oroa mig.
Tror stenhårt på att det kommer ordna sig. Det brukar det mesta göra!

Nu är det snart bara en månad tills vi åker till Thailand.
En dag som denna när det typ aldrig blir ljust, blåser snålt och snön hänger i luften känns det så skönt att ha resan att se fram emot!
Vi har ganska mycket inplanerat fram till dess så tiden kommer att rusa iväg och det tackar jag för.

Snart börjar Bonde söker fru och jag myser under en filt i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar