måndag 16 november 2009

På onsdag smäller det, kosta vad det kosta vill.

Nu har jag bokat upp onsdag eftermiddag för att ränna runt stan som en besatt i jakten på baconskydd!
Det verkar inte omöjligt om man tittar på vårdguiden. Massa sköna plejs har vaccin men frågan är om man hinner få under deras drop in tider!?
De som har tidsbokning kommer man ju såklart inte fram till.
Det som gäller är att ha ett schema med adresser och telefonnummer och sedan ge sig ut på stan helt enkelt!

Kan bli spännande.

Jag skulle skita i att ta sprutan om vi inte skulle till Thailand.
Jag vet att folk tycker att man är elak och ond då eftersom man kan smitta någon stackare som inte kan ta vaccinet men jag hade nog ändå hoppat det.
Känns ju som att ALLA tar den nu så spridningen kanske inte blir så farlig??!!

Mitt sista hopp sätter jag till Sergels torg.
Där kan man köpa det mesta har jag hört.
Bara så ni vet om ni vill mig något på onsdag efter klockan 17.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar