Ja, nu är förhoppningsvis vår historia med Furniturebox slut.
Blev lovad i Fredags att de skulle beställa hämtning av vårt väggsystem till Måndag (idag) 17.30.
Eftersom vi inte litar på dem alls så ringde vi och kollade om det fanns någon bokning hos ASA men det gjorde det inte.
Jag hade väl ändå hoppet kvar att det var en miss från ASA så vi väntade till 17.40 innan jag ringde FB och frågade hur landet låg.
Rickard som lovat hämtning satt upptagen i telefonen enligt Roger (för övrigt så kallad vd på det här skämtföretaget) han tog mitt mobilnummer och lovade att ringa upp.
De stänger 18 så några minuter i ringde jag igen och frågade vad som var på gång...
"Rickard har skickat ett SMS till dig"
"NEJ det har han inte"
"Okej då skall vi se....mummel mummel, de är på väg ut till er nu..."
"Bra, hej."
18.30 kommer en tjej och skall hämta möblerna och vi frågar förstås när de tagit emot bokningen.
Den hade kommit in klockan 17.43.
Dom är heeeelt sanslösa. Hur svårt skall det vara!!?
Inte nog med det. På hennes bokning stod det att hon kunde göra vad hon ville med möblerna, förslagsvis åka till Högdalstippen med dem.
Hallååååå! De var alltså inte värda ett skit.
De har inte ens kollat på dem vilket jag tycker tyder på att de vet mycket väl att det är skräpkvalité.
Min teori är att de inte ville betala för att hämta dem och chansade på att vi skulle tröttna och slänga dem själva istället.
Har sagt det förr och säger det igen: LITA INTE PÅ FURNITUREBOX och beställ aldrig aldrig något från dem.
Amen.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar