lördag 23 januari 2010

Oroväckande och sockersöt.

Det är oroväckande lugna dagar på jobbet nu.
Torsdag: Jobbade inte.
Fredag: Jobbade inte.
Hua, det bådar inte gott för framtida ekonomi....
Jag kommer dock hålla ut till sommaren ändå för jag vill så gärna detta.
Jag VILL jobba ihop med dessa tjejer!!
Vill, vill vill!
Som en tjurig barnunge. Får väl leva på luft då.
Äh, så illa kommer det aldrig att bli, det vet jag ju.
Skäms på mig, att ens tänka tanken att det kan bli jobbigt ekonomiskt när vi har det så bra.
Tänker först och främst på alla stackars människor på Haiti som redan innan jordbävningen levde i fattigdom. Jag lider med er...

Imorgon är det tripp till Örebro och familjen Bleckert som hägrar.
Det ska bli supermysigt att äntligen få träffa lilla brorsdottern Isola som för övrigt är typ det sötaste som kommit till denna jord!


Hur kan man skratta så här när man bara är en vecka?? Lilla söta prinsessan!

2 kommentarer:

  1. Ja men visst är det jobbigt , men tänk sen va värt det det är :)

    SvaraRadera
  2. Hejsan Annica

    Tack för din kommentar. Så söt lite bebis :)Ja det känns hemskt att som mamma stå och titta på när han försöker prata med de andra och de ser honom inte ens. Sen har han en språkstörning som gör att han pratar lite konstigt, har svårt med nya ord osv och det har ju gjort att han är lite försiktig annars med att prat.

    ha det gott och kika gärna in igen :)

    SvaraRadera