onsdag 28 april 2010

Dagens outfit vecka 26+2


Röda naglar, nyfärgat hår och tjock mage!

Idag, inga jobb men en fika hos Victoria ikväll.
Igår åt jag härlig tapas med mina jobbarkompisar på Caliente.
Gud så vi skrattade! Dom är goa.

Våran bebis är jättepigg och jag tar det som att hon mår bra där inne i magen. Jag kan känna sparkar och rörelser på vänster och höger sida samtidigt och då känns det som att jag får en uppfattning om ungefär hur stor hon är.
Om man läser om bebisars utveckling så ska hon vara ung. 30-35 cm lång nu och väga typ 1 kg. Tufft!
Vi har gått in i vecka 27 nu och det känns som att tiden går fort.

2 kommentarer:

  1. Härligt gumman, att Ni växer och mår bra båda två. Visst går det fort nu! Tänka sig att vi har ett barn-barn till nu, som väger ett kilo!!!! Det är så spännande...../ Mamma och Pappa( mormor och morfar)

    SvaraRadera
  2. snygg som alltid! om inte annu lite snyggare an vanligt =) Kram Asa

    SvaraRadera